Boulingas Lietuvoje
Žirmūnų boulingo sporto klubas
Klubas "Boulingo alėja" Kaune

Taškų skaičiavimas Standartai
Norintiems sportuoti

I etapas

Taisyklingas "vaikščiojimas".

Visų pirma pradedantis žaidėjas turi išmokti metimo technikos be rutulio - taisyklingo "vaikščiojimo". Savarankiškai tai daryti bus sunku, Jums reikėtų kvalifikuotos boulingo centrų darbuotojų arba sporto klubų narių pagalbos.

II etapas

Rutulio metimo technikos tobulinimas.

Pasiekti gerų rezultatų galėsite tik reguliariai treniruodamiesi. Anglijos rinktinės treneris Arthur McDonald tikino, kad treniruotėms riekėtų skirti bent po vieną valandą keturis kartus per savaitę. Kuo dažniau žaisite, tuo greičiau nuspręsite įsigyti nuosavą rutulį.

III etapas

Nuosavo inventoriaus - rutulio ir boulingo batelių - įsigijimas.

Norintiems rimtai žaisti boulingą, idealu, kad rutulio svoris prilygtų vienai dešimtajai Jūsų kūno svorio. Jeigu Jūs sveriate 60 kg, tada Jūs turėtumėte rinktis rutulį sveriantį 6 kg - t.y. 13 svarų ( 1 svaras = 0,454 kg).

Pradžioje "naujokui" nereikia rinktis "gudraus", didelės akcijos rutulio. Pirmasis galėtų būti nebrangus, Jūsų rankai "pragręžtas" rutulys, pagamintas iš plastiko arba uretano.

Žr.
www.ebonite.com
www.columbia300.com
www.stormbowling.com
www.faball.com

www.bowlingdigital.lt
www.trackbowling.com

 

Ilgainiui, daugiau laiko skirdami treniruotėms, Jūs palaipsniui susipažinsite su įvairia rutulio metimo technika, takelių tepimo ypatumais ir nuspręsite, kokio rutulio Jums reikia, siekiant pastovaus, 200 taškų per vieną žaidimą, vidurkio.

Aktyviai sportuojančiam žaidėjui įsigyti nuosavus boulingo batelius tiek pat svarbu, kaip krepšininkui turėti savus sportbačius.


Pirštinės, kamuolių priežiūros reikmenys:
www.masterindustries.com

Avalynė:
www.linds.com


 
     




Žirmūnų boulingo klubo vaikų taurė 2011


TEV 20-mečio taurės leidėjų boulingo turnyras